32-uurs Vergaderarrangement in Rotterdam - Vergaderen en overnachten in Zuid-Holland

Bij dit 32-uurs vergaderarrangement in Rotterdam is inbegrepen:

    • Plenaire ruimte, gedurende dag en avond
    • Koffie- en theefaciliteiten tijdens dit arrangement 
    • Frisdranken & Water
    • 2x Uitgebreide lunch
    • 3-gangen diner inclusief frisdranken
    • 1 x overnachting
    • 1 x ontbijt 
    • LED tv-scherm of beamer
    • Flip-over
    • Notitieblokken en pennen 
    • Parkeren op basis van beschikbaarheid

Prijs: € 229 p.p. op basis van minimaal 4 personen.

De prijs van dit 32-uurs vergaderarrangement is geldig tot en met 31 december 2020.

Vliegende start voor uw meerdaagse vergadering

Zoekt u een locatie waar uw meerdaagse vergadering vleugels krijgt? Dan bent u bij ons aan het juiste adres!

Veel mogelijkheden voor uw meeting of event

    De uitstekende banquet- en vergaderfaciliteiten van het hotel bestaan uit maar liefst 29 zalen en boardrooms variërend in grootte. Privé kantoren zijn voor 1 op 1 meetings beschikbaar. Overweegt u een evenement, dan is onze multifunctionele evenementenhal van 900 m² hiervoor perfect geschikt. Hier kunnen wij tot 750 gasten ontvangen. Het uitzicht vanuit ons Auditorium met 152 bioscoopstoelen op deze evenementenhal is grandioos. Voor speciale gelegenheden bieden wij een Brainstorm room, een Feng Shui ge-stylde Asian board room en een Kick-off room. Geen tijd om te reizen? Wij bieden ook video conferencing.

Extra mogelijkheden voor na uw vergadering

Uw meeting kunt u afsluiten in de Rooftop Winebar met verwarmd terras of geeft u liever de voorkeur aan de Sportsbar met maar liefst 18 televisieschermen? Aan u de keuze! 

Uiteraard staat er in de avond een heerlijk diner voor u klaar en kunt u overnachten in 1 van de hotelkamers van het hotel. De volgende dag kunt u dan na het ontbijt weer fris van start met uw vergadering.

Bereikbaarheid

Deze vergaderlocatie ligt letterlijk op de luchthaven van Rotterdam. Hierdoor is deze locatie ideaal bereikbaar per vliegtuig, auto (A20 & A13) en per OV met een halte direct voor de deur. 

Mogelijkheden

De volgende faciliteiten zijn beschikbaar bij deze locatie. Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

  • parkeren
  • fitness
  • restaurant
  • wifi
  • Familiekamers

Onze partner

Algemeen

De uitstekende banquet- en vergaderfaciliteiten van het hotel bestaan uit maar liefst 29 zalen en board rooms variërend in grootte. Privé kantoren zijn voor 1 op 1 meetings beschikbaar. Overweegt u een evenement, dan is onze multifunctionele evenementenhal van 900 m² hiervoor perfect geschikt. Hier kunnen wij tot 750 gasten ontvangen. Het uitzicht vanuit ons Auditorium met 152 bioscoopstoelen op deze evenementenhal is grandioos. Voor speciale gelegenheden bieden wij een Brainstorm room, een Feng Shui ge-stylde Asian board room en een Kick-off room. Geen tijd om te reizen? Wij bieden ook video conferencing.

Rooftop terras of Sportsbar

Uw meeting kunt u afsluiten in onze Rooftop Winebar met verwarmd terras of geeft u liever de voorkeur aan onze Sportsbar met maar liefst 18 televisieschermen?

Parkeren

Wij bieden tevens 479 inpandige parkeerplaatsen en 4 parkeerboxen. Alles onder 1 dak!

Openingstijden

Het restaurant:
Maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag 14:00 - 22:00
Elke zondag van 11:00 - 14:00 brunchbuffet!

De receptie:
24 uur geopend